Ida är förälskad<3

Men åh!
Är hur förälskad i en söt ponny som stog på min ridskola för tp 2 år sedan! o.O'

(BILD AV ÄGARE)
Så sjukt fin!
Video i skritt, trav och galopp:

Super fin (y'
VILL HA! :D

Nu har jag även hittat 2 kameror ja vill ha :3

5000kr :3
och

6000kr o.O
Fatta hur lång tid de kommer ta att samla pengar till den!o.O
ETT HALVÅR!
-.-
Men jaja :3


Bi får se när ja kommer till stugan för att kunna rida :)
Btw, mina föräldrar vill ha häst (och ja med) men vi har ju ingen stans att he den:/ annars hade jag nog fått Faruk:3 -Hästen på bilden) :3
Puss
/ Ida

Kommentarer<3
Postat av: Anonym

Rider du på SURF :D

Våran blogg handlar om SURF ;) kolla gärna där :)

Faruk är suuperfin ;) red han inte så mkt men han har grymt fina gångarter :)

2011-01-13 @ 19:22:24
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/
Postat av: sara

Faruk blev mycket finare efter ridskolan, kände hon som köpte hnm då och fick rida hnm ngn gång men tjej fick lite tid över för hnm och flyttade till gränna så hon lämmnade till pia lundmark som bl a rider till hästar . Faruk kräver en ryttare som kan rida för att han ska fortsätta att utväcklas .

2011-01-14 @ 22:31:47
URL: http://corpland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0