Ida♥

Tjena ! :)
Har faktiskt glömt bort denna blogg ;o
Hur kan ja svika er bloggläsare?
Men jaja.
Förr, förra helgen var ja hos Laday. Var även där i onsdags :)
Men jaja :)
När ja skulle rida henne förr, förra helgen kom Roberts dotter o skulle rida Frulle :)
Jag red Laday, Robert på Hampus och Petra på Frulle.
Dom blev skrämda av skotrar;P
Men inte min duktiga Laday! :]
Min lill tös de :]
Men jaja.
Ikväll va ja hos Ronja och hon hade fest :D
Blev riktigt skoj! :]
Mest min o Idas humor ;D den klår ALLT! :D

Men jaja :3
Vi skrek:
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
GOTT NYTT ÅR! XD
och så skrek vi:
HOLA SOFIA!
HOLA MI TÍA!
Hehe :]
Vi fick VÄRLDENS skratt attack! :D
Men våran humor slår allt! ;]
Ellerhur Holmberg? :]
Hehe :)
Nu ska ja se på ponnyakuten på svt play så höres!
Här bjussar man på bild o allt! :D
Puss
/ I

Kommentarer<3
Postat av: Holmberg

HUMOR E VÅRAT AANDRANAMN VISST IDA? ♥♥ DARLING

2011-02-18 @ 22:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0