Ponnier: Ida

Hejsan alla!
Jag heter Ida och är 12 år (fyller 13 år, år ;])
Jag har 3 sköthästar Daydream Laday, Fruitful och Hampus
Daydream Laday kallas bara Laday och Fruitful kallas Frulle :]
Jag bor i ett hus i västerbotten med mina föräldrar.
Jag har 1 katt, 1 hund och 1 kanin :)
Kaninen heter Pricken, Hunden heter Sudden och kissekatten heter Nisse ^^
Laday, Frulle o Hampus står i min stuga i södra västerbotten.
Dom ägs av en som heter Robert.
Mina intressen: Ridning (ofc) fotografering och att pyssla i stallet :)
Jag vill oxå hälsa alla gott nytt år!

Kunde inte låta bli :]<3
Men jaja :]
Laday kan vara dräktig med Hampus vi (rättare sakt jag) tror han är en klapphingst.
(klapphingst är en hingst som kastrerats men är som fortfarande hingst)
Laday är 12, Frulle är 12 och Hampus är 5 :]
Laday har haft ett föl förut och de fölet hette Max som kommer nu gå på travet.
Han är renrasig Varmblods travare!<3
Jag hann bara träff han 1 gång :/
Jag började sköta Frulle, Hampus och Laday i juli och kommer därmed sköta dom så länge ja kan :]
Lite som ni borde veta om mej ;]


Favorit musik: Gubben i lådan tp :]
Favorit ras: Islandshäst, Fjording och svenskt varmblod :]
Planer för 2011: Ridläger i Sundsvall, Laday, Frulle o Hampus heela sommaren! :D och massa mer :]
Kompisar: Går sådär för vissa kompisar är faktiskt dåliga kompisar och ja jag har slutat va med dom som ljuger ;]
Favorit årstid: SOMMAR OFC!
Kär: Jaop :]
Favorit färg: Knallrosa o turkos :]
Favorithemsida: Bdb :]


ja de var liite om mej ;]
Puss;*
Bild på mej o sötisen (Laday):

Min beby!<3

Kommentarer<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0