Ponnier ; Alma.

- Hej hej!

Mitt namn är Alma och Jag är 14 år. Jag en en av de som kommer skriva på denna blogg.
Jag bor i Värmland. Mina föräldrar är Skilda och jag bor hos dem typ varanan vecka var.
Hos min farmor och farfar har jag ett stall där jag hade mina tre hästar, men nu har jag bara två då vi var tvugna att avlivan en av dem.
De hästar jag har nu Heter Jonita och vårat föl Almas Smaragd '' Smarre ''. JOnita är Modern till Smarre och henne håller jag på att träna upp så hon ska kunna bli min nya tävlingshäst :) .

Lite mer om mig då;
Jag är Musikgalen och såklart, Hästgalen. Jag är en sprallig tjej, som är väldigt glad av sig. Envis är jag också och ahr tyvärr enkelt att bli arg och för överbeskyddande x) . Men, Alla har sina nackdelar!

Kommentarer<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0